söndag 14 juni 2009

Full fart

Det blev inte så mycket virkande i bilen i torsdags. Blev av någon anledning en aning åksjuk direkt jag tittade neråt. Och så duktig på att virka att jag inte behöver titta på det jag gör är jag inte. :) Hann dock börja med en hexagonfilt som jag har sett att flera bloggvänner redan påbörjat. Med mönster från Crochetra. Har ändrat en aning, lite luftmaskor här och där.





Tycker det är så härliga färger att jag faktiskt funderar på att behålla filten till mig själv och eventuella kommande döttrar. Undrar om jag jinxar mig själv totalt nu?!



Har inte hunnit pyssla desto mer under vistelsen. Hinner aldrig med nåt annat än att hälsa på nära och kära, far mellan ställena som en skållad råtta ibland känns det som. Men så blir det när man bara har korta ledigheter, åker tillbaka i morgon redan.



Min mormor fick en underbar födelsedagspresent som jag äntligen fick träffa nu.




Är han inte bedårande?

Inga kommentarer: