onsdag 10 juni 2009

Så var man 30 då...

Tack för era gratulationer!

Hade en underbar födelsedag igår. En väldigt lugn och behaglig dag. Jobbade som vanligt, förutom att jag fick uppvaktning i form av blommor, present och sång. Slutade lite tidigare och begav mig på behandling hos en osteopat. Hade aldrig hört talas om en sådan för typ ett år sen, men har haft väldeliga problem med en höft/bäcken. Har gått hos flertalet naprapater, kiropraktorer, massörer, sjukgymnaster etc men ingen har riktigt kunnat åtgärda felet. Var på min andra osteopatbehandling igår och måste säga att jag hittills är väldigt nöjd.

Min underbara make skämde bort mig ordentligt hela dagen. Inledde med framdukad frukost i hotellstil redan 6.30. Sedan bjöd han ut mig på indisk restaurang och avslutade kvällen med en ordentlig massage.

Just nu sitter jag och skriver på min egeninhandlade present. En liten laptop med betoning på liten. Köpte mig en acer aspire one 9 tum stor. Väldigt söt i sin litenhet, men än så länge rätt svår att skriva på av samma anledning. :)

Pyssleriet har således fått stå åt sidan lite grann. Ska dock åka bil väldigt många timmar imorgon eftersom vi ska åka till Åland en sväng. Sist jag åkte sträckan blev en och en halv socka stickad. :) Ska satsa på att virka lite på filtar imorgon. Har lite funderingar på att virka en till mig själv, men frågan är om jag orkar så länge på samma projekt...

1 kommentar:

Sofia-Sobeide sa...

Grattis på födelsedagen! Låter som en underbar dag du haft :).

Hälsningar
Sofia