onsdag 17 juni 2009

Det är roligt att fylla år

Vilka vänner man har! Idag kom ett blomsterbud till jobbet och lämnade en fin blombukett till mig. Vilken lyxig känsla! Och dagen blev inte sämre när jag kom hem och upptäckte att det fanns en lyxig chokladask längst ner i blominslagningen. Med såna presenter kan jag förlåta att vännen ifråga var en vecka sen... :)





Lyckades färdigställa en del beställningsjobb igår. Med tanke på vilken skön känsla det är så är det konstigt att jag inte gör det oftare. :)



5 kommentarer:

Matilda sa...

En vecka sen!? Skulle aldrig förläta min kompis för det! XD Eller kanske... choklad är ju väldigt gott...
Fina amigurisar. :)

-matilda

Matilda sa...

Vad bra jag stavar...

-matilda

Emilia sa...

Vilken söt giraff - blir sugen på att göra en till min girafftokiga dotter! /Emilia

Annabell sa...

Hej! Vad mycket trevligt pyssel du har här! Vi hörs igen! Trevlig midsommar!

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Du har en liten award i min blogg
http://virkaholic.blogspot.com/2009/06/froken-elsa-lottar-ut.html