tisdag 18 maj 2010

Grytlapp är ett måste

Som vanligt har jag tusen olika projekt på gång men det är sällan jag lyckas göra något färdigt. Nu var jag dock tvungen eftersom vi slängde alla grytlappar i flytten och har således inga just nu. Vid senaste besöket hos min svägerska bläddrade jag igenom en massa av hennes hus- och trädgårdstidningar och såg en grytlapp. Tyvärr kommer jag inte ihåg i vilken tidning. Jag är inte säker på att den grytlapp jag såg är likadan, men jag tror den såg ut ungefär som min.




Virkad med garnet Tilda och virknål 3.

Så störande när blogger ibland vägrar sätta bilderna rätt väg.

7 kommentarer:

Det växer sa...

Dom var jättesnygga!

Nettan sa...

Vilken härlig grytlapp! Jag älskar den färgkombinationen =)

Emilia sa...

Så söt - härliga färger ihop!

ÄNGLASTINA sa...

Dom blev jättesnygga.Underbara färger.

Lobben sa...

Vilken kul ide att använda mormorsrutor till grytlapp. Behövdes det något mellanlägg till mellan de olika delarna?

Textilgaraget sa...

Jättefina grytlappar. Nästan för fina för att användas. Ha en bra kväll. //MalinSj

Anonym sa...

Såg en liknande grytlapp i Land för någon vecka sedan.

Nettan