måndag 4 januari 2010

Inspiration på kommande?

Oj vad ögonbeställningarna har trillat in den senaste tiden. Jättekul! Nu börjar det dock sina i lagret av de mest populära ögonen. Har dock märkt vilka storlekar och färger som är populärast vilket kommer att underlätta uppstarten i vår.

Just nu är jag rätt apatisk när det kommer till virkandet. Har inte riktigt koll på var alla garnnystan, virknålar och annat smått ligger i alla olika flyttkartonger och väskor. Funderar fortfarande på hur jag ska göra på resan, om nåt ska få följa med eller inte. Kanske nåt litet nystan och en virknål iaf... :)

Jag tror att pysslandet främst kommer att bestå av att samla inspiration. I Asien finns det ju osannolika mängder söta små figurer överallt. Bara att gå in på ett 7-eleven är en inspirationskälla. Jag kommer förmodligen att dela med mig av det jag hittar så kanske ni också kan få lite ny och rolig inspiration!


Bjuder på ännu en julklapp som färdigställdes i november nån gång. Ännu ett mjukdjur från boken "Sy mjuka djur" av Karin Neuschütz. Gröna kattsäkerhetsögon 9 mm (som borde ha tryckts in lite mer ser jag nu) och broderad nos.

1 kommentar:

Viktoria sa...

Jättefin! Ska bli spännande att se vad "du kommer hem med". Kan tänka mig att du kommer vara inspirerad till max :)