tisdag 6 oktober 2009

Tillbaka i verkligheten

Är tillbaka efter en underbar vistelse i Genève. Ca 20-23 grader och sol hela tiden, besök på vingård, strosande, promenerande, mycket ost och vin. Men inte ett enda garnnystan såg jag...

Hade en påbörjad vantstickning med men den låg kvar i packningen hela tiden i princip.

Men nu är jag redo att måla ögon igen! :)

Jag är dock inte direkt överhopad av sånt arbete, är det något som skulle påverka ert handlande? Skulle ni handla (mer) om priserna var annorlunda? Om antalet ögon i varje förpackning var annorlunda? Om det fanns fler färger? Berätta så kan jag ändra!

1 kommentar:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Svar:

Jag brukar också använda virknål 2,5 (till ett annat garn då) när jag ska göra större grejer.

Om jag ska virka något liten så brukar jag använda tunnare nål, tycker det är lättare att få till det snyggt då. "Stygnen" syns inte lika mycket då eller vad man ska säga.

Fast visst tar det lång tid ;)

Och klart din webshop ska länkas :D