onsdag 26 augusti 2009

Hello Kitty väska

Äntligen är den färdig! Och jag gör nog aldrig en likadan... Vet inte varför jag tycker den var så dryg att göra, det enda som var kul var själva hello kitty mönstret. Tror det har varit för många moment för att mitt tålamod ska orka... Är dock rätt nöjd med slutresultatet. Den ser konstigt sned ut på bilderna, men är alldeles för trött för att orka ta om dem. :)


Nu ska jag försöka färdigställa en hög projekt jag har på gång innan jag får börja med något nytt!


8 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Supersnygg blev den :)

Sagofe sa...

Skitsnygg! Bara att hoppas att min Hello Kitty-tokiga son inte kommer in här och ser den nu :-)

Mia stickar sa...

Lilla Fanny kommer att bli överlycklig, så söt den blev! Vad gjorde du med alla trådar som skulle fästas?

Sofia-Sobeide sa...

Den blev jätte fin!

Anonym sa...

Väldigt söt blev den iaf!

Mia virkar sa...

Vilken underbar väska! Roligt att ha något handgjort som ingen annan har. Titta gäna in på min blogg.

Drutten sa...

Den blev ju otroligt fin!!! Vad duktig du är!

Anonym sa...

Vilket jobb! Fin blev den.