tisdag 18 augusti 2009

Fotobok


Kan naturligtvis inte motstå erbjudandet om en gratis fotobok från fujidirekt. Genom att blogga om fotoboken får du möjlighet att framkalla en egen!
Jag planerar att göra en fotobok om min och makens fantastiska resa i Nya Zealand, Australien och Thailand. Alternativt en med bara vårt bröllop som vi hade på en strand i Thailand. Har underbara foton därifrån som en professionell fotograf tog och dessa vill jag naturligtvis bevara på ett bra sätt. Efter en snabb titt på hemsidan verkar det finnas många layoutalternativ att välja mellan, nästan lite light scrapbooking. Vilket kan vara bra för mig som aldrig har scrappat innan... :) Jag har beställt alla mina bilder från resan och bröllopet från fujidirekt så det passar ju bra att det var just de som hade erbjudandet.
Klicka här för att ta del av erbjudandet du också!

Inga kommentarer: