måndag 1 juni 2009

Lite smått och gott

Oj, vilket fint väder det blev! Har njutit av det i fulla drag och därmed inte fått så mycket gjort på pysselfronten. Försökte både brodera och virka ute på balkongen, men det blev alldeles för svettigt i händerna...

Förra veckan tog jag mig i kragen och fick iväg bloggvinsten! Här ser ni resultatet.

Började på en present i form av en filt igår, problemet är dock att det som återstår är att sy. Jag är inte bästa vän med symaskinen och är tydligen helt värdelös på att få till raka tygstycken. Jag trodde man var garanterad raka linjer när man rev bomullstyg, men icke... Ska fortsätta bråka med den ikväll. Skulle vara skönt att ha någon present klar lite tidigare än natten innan den ska ges bort. Brukar ofta bli så för mig....





Länkar till lite andra tävlingar runt om i bloggvärlden.





Mosterbakar lottar ut en bok om muffins. Jag älskar att baka muffins så den vill jag gärna vinna!


Retro Elephant lottar ut fina väskor, sista dagen för utlottning idag så passa på!

Inga kommentarer: