lördag 16 maj 2009

Och vinnare är...

Mia stickar! Använde mig av slumpgeneratorn Random org för att få fram den lyckliga vinnaren.

För tillfället sitter jag med skämskudden framför ESC, man kan ju inte annat än skratta ibland. Grekland t.ex. HAHAHA! Tur att han har snygg kropp iaf... :) Har försökt kombinera tittandet med att knåpa ihop en liten studentmössa. För närvarande har jag fått ihop tre olika, men är inte riktigt nöjd med någon. Tycker de mest liknar kaptensmössor...

Har varit på dop idag. Lyckades inte få ihop det jag hade tänkt till present, men fixade och trixade och det blev till slut en snuttetrasa.


Föräldrarna blev glada iaf, hoppas Sixten också gillar den!

Nu ska jag fortsätta förundras över Europas musiksmak... :)

1 kommentar:

Mia stickar sa...

Så kul så kul jag blev så glad!