fredag 30 december 2011

Virkad spegel

Märks att bloggen inte riktigt är högt på prioriteringslistan just nu. Virkar dock en del. Verkar ha fått världens nöjdaste och gladaste unge så både tid och ork finns faktiskt! :)

Blev lite väl intensivt där just innan jul för att hinna färdigställa alla julklappar. Har ju nån fix idé om att precis ALLA julklappar jag ger ska vara personliga. Inte nödvändigtvis att jag behöver göra dem själv, men det ska finnas en tanke bakom klappen. Och det slutar oftast med att jag gör många själv...

T.ex. gjorde jag en handspegel inspirerad av den här kreativa bloggerskan. Eller inspirerad och inspirerad, det är ju i princip en kopia. :) Roliga idéer måste man ju ta tillvara! 

4 kommentarer:

Mia stickar sa...

Vilken söt spegel! Önskar dig ett Gott nytt år!

Sunna sa...

haha så underbar, ha en riktigt bra nyår

Emilia sa...

Vilken söt spegel! Gott Nytt Kreativt År!

Kolan sa...

Är den en spegel från Skymagentas blogg? Jag följer också den!! :) Fin! kram