fredag 10 juni 2011

Mariofigurer

Tiden går fort men ändå så långsamt. Hela april och maj bara försvann och snart är det midsommar. Graviditetsmässigt går det dock långsamt tycker jag, även om vi numera iaf är nere på tvåsiffrigt i dagar kvar.

Har varit rätt aktiv på virkfronten, men desto mindre aktiv på kamerafronten. Ska försöka få upp det jag har gjort hittills. Nedanstående mariofigurer är tänkta att bli en barnvagnsmobil, eller vad det heter. En sån med figurer på rad som hänger från ena sidan till den andra på vagnen.



Mönstren är härifrån:

6 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Det kommer bli en superfin barnvagnsmobil :)

Drutten sa...

Jättefina! Undrar just om jag ska göra sådana till mina Mario-tokiga barn...

Emilia sa...

Coolt gäng!

Sunna sa...

men sååå underbara

Anonym sa...

Super fina! Jag väntar en liten pojke i juli och både jag och min man är lite nintendo-nördar så jag blev jättesugen på att göra en barnvagnsmobil. Var hittade du mönstrena?

Anonym sa...

ÅH man får inte beställa en sådan av dig? =)
Hör av dig till mig isådanafall. Isabell 0733606690 du är jätteduktig och jag är på mobil jakt till vagnen och detta var ju hittills det coolaste !! :D