torsdag 12 november 2009

Oredigt värre!

En nyckelring med denna groda skickades till kusin vitamin när hon fyllde år för några veckor sen. Nu har jag fått bekräftelse på att den kommit fram och använts så nu är det safe att blogga om den! Det är så smidigt att ha ögon hemma som man kan välja färger på helt utifrån eget tycke och smak.

Nu måste jag definitivt försöka få lite ordning på min pyssel"hörna" (har en tendens att ta upp halva vardagsrummet och numera även hela köksbordet). Jag håller för tillfället på med att:

- virka ännu en babyfilt
- virka en katt i mohairgarn
- virka en ängel
- sy en elefant och en katt
- vika och klippa och klistra olika presentlådor
- måla säkerhetsögon

Och jag kan ju självklart inte göra allt samtidigt, men jag tycker det är onödigt att plocka bort grejerna för alla andra projekt när jag håller på med ett. Dvs det ligger garn, trådar, nålar, tyg, saxar, papper, virknålar, tejp, lim, färg, ögon etc lite överallt... :) Det hjälper inte att vi samtidigt försöker packa flyttlådor som står lite överallt i lägenheten...

Men överlag är jag väldigt nöjd med kreativiteten den senaste tiden. Ska försöka fota sakerna också så att jag så småningom kan dela med mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen mig i den kreativa oordningen, det ligger grejer framme i virkhörnan, i soffan, på vardagsrumsbordet, överallt! ;-) Gullig groda!

Honungspojkens mamma sa...

Tack det värmde!

Vilka helt underbara små filurer du gör. Otroligt imponerande!

Kram

Therese sa...

ÅÅÅ vad söt! Ska absolut kolla in det du säljer! Har du djurnosar oxå?

Eva sa...

wow ! vilken söt och uppkäftig groda.......blev riktigt glad av att se den.

Trevlig Helg!